21 Ocak 2014 Salı

RED TIGER / YENGEÇ MEZGİT PANE

               Cuma günü aniden gelişen bir şekilde evimde küçük samimi bir davet verdim .Hem evrenin hem de benim kardeşim yemeğe geldiler keyifli bir akşamdı.menüde neler mi vardı;


Karides tava, Kalamar kızartma  , red tiger / mezgit pane , enginar ezmesi ve actifry patates...

Kalamarın tarifini daha sonra vereceğim ama kardeşimin metro marketten aldığı red tiger /mezgit paneyi ben çok beğendim . Tavada yada fırında biraz ısıtmanız yeterli oluyor . O kadar acele oldu ki herşey güzel bir sunum tabağı hazırlayamadığımı sonradan farkettim .
İnsan acıkınca görseli düşünemiyor.

Enginar ezmesi için de maalesef hiç fotoğraf  yok elimde çok lezzetli olmuştu herkes beğendi... kısaca tarifi: haşlanmış enginar ,dereotu ,limon ,zeytinyağı,tuz hepsini blenderdan geçirdim macun gibi oldu . kızarmış ekmeğe sürüp meze yapılabilir.
Afiyet olsun ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder